Kisah Perogol Bersiri Malaysia, Sadis!

KISAH PEROGOL BERSIRI MALAYSIA, DAH NAK MATI PUN SURUH LETAK BUKU 'BLUE' DALAM KERANDA!

BERCAKAP mengenai kes rogol ini, ramai ingat Mail Kerbau yang terkenal sekitar tahun 80an dulu dengan kes-kes rogolnya, namun tak ramai yang tahu bahawa 'rekod' kes rogol sebenarnya dipegang oleh mendiang Lee Chow Meng yang berasal dari Kota Bharu, Kelantan.

Di antara tahun 1986 -1987 saja, Chow Meng dipercayai merogol 18 orang wanita...itu kes yang dilaporkan pengadu...yang tak report mungkin lebih.

Lebih kejam, dia bukan saja mencabul/ merogol - dia juga disyaki membunuh sekurang-kurangnya lima daripada mangsanya.

Modus operandi dia mudah, dia akan cari mangsa wanita di dalam iklan di akhbar-akhbar.

Sebab itu antara mangsa Chow Meng adalah penjual bunga, guru tiusyen dan ejen insurans yang selalu letak nombor telefon mereka dalam ruangan tersebut.

Mula-mula dia ajak dating, lepas tu dia akan masukkan ubat khayal dalam minuman wanita-wanita itu.

Dari situ dia mula mencuri barang peribadi mangsanya sebelum merogol mereka. Untuk elak daripada perbuatan jenayahnya itu bocor, Chow Meng tidak teragak-agak untuk membunuh mangsanya!

Pihak polis pernah menawarkan ganjaran hingga RM50,000 (ketika itu) dan mengedarkan lebih 40,000 poster wajahnya pada orang ramai dalam usaha untuk memburu Chow Meng.

Namun pada 28 0gos 1997, segalanya berakhir apabila dia berjaya ditembak di peha ketika cuba melarikan diri daripada kepungan pihak polis. Ketika itu dia baru buat ugutan untuk menyebarkan gambar bogel seorang lagi mangsa rogolnya.

Ketika dia dibicarakan atas kes bunuh, dia terselamat dari hukuman gantung tetapi terpaksa menjalani hukuman penjara 15 tahun kerana pelbagai kesalahan lain.

Pada 30 Mac 2001, Chow Meng dikejarkan ke Hospital Taiping dan disahkan mati akibat radang paru-paru. Rupanya dia telah dijangkiti kuman HIV.

Sebelum menghembuskan nafasnya yang terakhir, Chow Meng sempat meminta pihak Jabatan Penjara memasukkan dua buku panduan seks di dalam kerandanya! Permintaan itu dibenarkan Jabatan Penjara.

Mayat Chow Meng akhirnya dibakar sebelum abunya ditabur di sebuah perkampungan nelayan di Perak.


LIKE FACEBOOK PAGE KAMI UNTUK UPDATE LEBIH PANTAS

<< SUKA INFO INI? KLIK LIKE DAN SHARE DI FACEBOOK >>

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...